2011年12月18日 星期日

香草焗豬柳配黑椒汁!

呢排係百佳買新鮮豬肉都有7折,

不過只限星期一至六,

平時我要返工好難買到平嘢,

所以我襯噚日星期六,

一早走去百佳入定貨呀!

今次買呢條豬柳,

平時一條起碼超過44蚊o架,

依家31蚊就有啦!

抵呀!










材料: 豬柳一條、蒜蓉、薑蓉

醃料: rosemary、 thyme、鹽、黑椒碎各1茶匙

調味: 蠔油、豉油、老抽、糖、粟粉、黑椒碎和水

做法: 洗淨豬柳後,把醃料、蒜蓉和薑蓉醃隔夜;

預熱焗爐200度15分鐘,將豬柳焗每面20分鐘;

煮滾黑椒汁料後,將豬柳切片,把黑椒汁淋在豬柳片上便成。



 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!