2011年12月11日 星期日

韓式金菇牛肉卷!

雖然話係小圈子選舉,


 而我亦冇份資格選特首,

但我有份選千二名選委,

身為教育界別嘅我一定會支持嘅。


講番正題,

上次打邊爐,

竟然有肥牛剩喎,

真係出奇啦!

今日攞番出嚟解凍,

加埋剩番少少嘅韓式燒汁,

咁又多一味餸啦!






材料: 肥牛、金菇
調味: 韓式燒烤汁3湯匙、豉油少許、粟粉和4湯匙水


做法: 將肥牛和金菇捲在一起,落少許油煎熟金菇肥牛卷;
 

將調味煮滾,淋在金菇肥牛上便成。



  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!