2011年12月5日 星期一

驚驚呀!

原本今日好鬼開心,

因為早排OK便利店買嘢滿$20,

就有一次抽獎機會,

唔知係咪自己近日太太太幸運呢,

竟然中咗大獎~豆豆咕臣,

碟碟都有6隻呀,

安慰獎$1或$2現金卷都中唔少o架!









點知今日我行街街買衫時,

當我俾錢時,

竟然搵唔到個錢包,

唔見錢唔梗要,

最重要係我啱啱先攞完回鄉咭,

補領仲好貴添o架!

嚇到我心肝仔卜卜跳,

我摷咗一陣,

終於係另一個布袋度搵到自己個銀包,

真係心血少都唔掂呀!

咁要賀一賀佢啦!

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

2 則留言 :

  1. 。.♬。.❉:。&*░中░秋░節░快░樂░。.♪°\(◕ヮ◕)/謝謝分享

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!