2010年10月4日 星期一

有味~飯!

今日天氣開始涼涼哋,
大家記得要添衣呀!
一個唔小心就會凍親o架啦!
喂!我又心思思啦!
嘻嘻!我有咩嘢諗吖???
梗係諗起食啦!
平時我成日整煲仔飯,
今次用簡單嘅方法~電飯煲嚟焗有味飯啦!






咸魚雞粒香菇有味飯

材料: 米3-1/2杯、咸魚2件、雞扒2塊、冬菇10-12粒、
蒜蓉、乾蔥蓉和蔥粒

醃料: 豉油、老抽、糖、粟粉和麻油

調味: 老抽、糖和麻油(甜醬油)

做法: 雞扒去皮切粒後用醃料醃1小時;咸魚起肉切粒;

冬菇去蒂切粒;用油鑊爆香咸魚粒盛起;落油爆蒜蓉和乾蔥蓉後,

加雞粒、冬菇粒和3匙羹水,炒至8成熟後盛起;

用正常程序洗米和煲飯,當飯煮至蝦米水後(即飯面有好多窿窿),

將雞粒、冬菇和咸魚平放在飯面上,再繼續煮至飯熟為止,

最後加埋蔥粒和甜醬油上色撈勻後食得啦!

(如果加埋菜便成菜飯o架啦!)




黑椒洋蔥炒咸豬手




 用咸豬手煲嘅合掌瓜紅蘿蔔粟米南北杏蜜棗湯

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!