2010年10月17日 星期日

蝦醬骨!

哈哈!大家都估到少少o架!
係,佢就係飛排嘅真身啦!
用嚟蒸、炆、焗都得,
肉質好鬼腍滑呀!
本來我都有諗過用嚟焗整燒排骨,
不過到最後,
我決定整呢個呀~蝦醬骨!







材料: 飛排$50、蛋1隻、3茶匙粟粉
醃料: 蝦醬1湯匙、豉油半湯匙、老抽半湯匙、糖1湯匙、麻油少許
做法: 洗淨飛排後,用醃料醃半小時;蛋發勻備用;
燒熱油鑊,將飛排、蛋漿和3茶匙粟粉撈勻,

用中火放在油鑊裡炸,撈起排骨後,轉用大火再炸一次,
迫番排骨其餘嘅油出嚟呀!


食後感:

食落有淡淡蝦醬味,

唔太咸,

D飛排肉好腍,


連奶奶冇牙食都話好味道,

一個字~正!

即刻攞支啤酒出嚟啤啤佢先得!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!