2010年10月14日 星期四

黃金蝦!

今日,
我整咗個係街成日食,
但自己又未煮過嘅餸~黃金蝦!
食完有少少罪惡感添!
因為太太太美味啦!
令我嘅減肥事業又要推遲一大步了!














材料: 草對蝦12隻、咸蛋黃8隻、牛油20克和粟粉
醃料: 鹽和胡椒粉少許
做法: 蝦解凍去腸、鬚和爪,用醃料醃15分鐘;
將咸蛋黃隔水蒸10分鐘左右,用叉搓散;燒熱油鑊,
將蝦沾上薄薄的粟粉,煎至兩面金黃色上碟備用;用小火爆香牛油,
加入咸蛋黃炒至起泡,將蝦回鑊再快炒,
讓每隻蝦沾滿咸蛋黃或炒至蝦乾身便成。
P.S. 今次D咸蛋黃搓得唔夠散,下次再整過呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!