2010年10月21日 星期四

好殘忍呀~麵豉排骨臘腸煲仔飯!

颱風"鮎魚"雖然給了我半日的假期,
但係我都做咗好多嘢o架!
首先我返咗學校做埋週六家長會D嘢(剪片),
又去咗元朗買定D餸(菜、豬肉、雞翼),
仲有去百佳執定D罐頭等等;
人人都係好似就快打到嚟咁,
個個都手執幾袋食物呀! 
今晚老公有應酬,
好想懶呀!
咁就殘忍D~食煲仔飯啦!







                                       

材料: 3杯米、排骨和臘腸1條
醃料: 麵豉醬、豉油、老抽、糖、粟粉和麻油
調味: 豉油、老抽、糖、麻油加1湯匙清水(自製煲仔飯豉油)
做法: 排骨洗淨後用醃料醃1-2小時;臘腸沖洗後備用;
洗3杯米後將米放入22cm深底鍋內,加2碗半水用中火煲4-5分鐘至冒煙,
將醃好的排骨和臘腸放係飯面,用中火煲至冒煙,
即轉細火煲15分鐘左右;加調味撈勻食得!


P.S.研究明天會唔會掛8號風球o架???
如果打得成,小魔怪就可憐啊!
因為明天係教師發展日,
佢跟本就唔使返學呀!
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!