2010年10月23日 星期六

煎牛扒!

好可憐啊!
今日我諗住將舊年去台灣觀摩交流D相,
過翻落學校部電腦度,
點知部電腦唔知發生咩事,
唔單只開唔到,
仲話要我格式化張記憶咭!
大佬呀!
格式化張記憶咭即係要洗哂我果千幾張相,
好大件事喎!
不過都應該冇咩人救到我o架啦!
我唯有忍痛~~格式化咗張記憶咭,
就係咁,
我唔見咗千幾張相呀!
唔得,
要整番D正嘢俾自己補數呀!



肉眼牛扒



西冷牛扒

材料: 西冷和肉眼扒各一盒、三色椒半個切絲、
洋蔥半個切絲、蒜蓉和鹽
醬汁: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽半湯匙、黑椒碎1茶匙、
糖1茶匙和大半碗水
做法: 牛柳和肉眼扒解凍抹乾水份備用;燒熱Le-creuset grill pan,
加少許鹽和黑椒碎係牛扒面調味,搽油响牛扒面,
煎牛扒每面約2分鐘盛起;如果想打格仔,就要煎牛扒1分鐘後轉位啦!
爆香蒜蓉炒三色椒和洋蔥絲後加入醬汁,
煮滾後將三色椒和洋蔥絲拌碟便成。



P.S. 我就係買呢兩款牛扒啦!
上星期惠康特價$70有兩盒呀!





 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!