2010年10月8日 星期五

麻香黃酒雞!

好耐冇食過呢個黃酒雞啦!
記得生完大小魔怪時,
日日都有黃酒雞食;
坐月食黃酒雞係客家女人專用補品嚟o架!
而當時我食嘅黃酒係奶奶專登搵個圍村亞嬸親手釀制,
一個字~香!
咁啱屋企有支黃酒,
又咁啱我買咗隻雞番嚟!
呵呵呵!即刻整鍋嚟補補身先得!
(不過坐月時食嘅雞唔使醃,剩係將雞、黃酒、


薑片和加幾粒鹽,煮熟就食得!)





材料: 雞1隻、黃酒一碗、麻油1湯匙、薑塊一大舊
醃料: 鹽1茶匙、老抽半湯匙、生粉半茶匙和胡椒粉少許
做法: 將雞斬件後,用醃料醃30分鐘;燒熱 le-cresuet 22深底鍋,
加麻油爆香薑片,落雞炒至半熟,將1碗黃酒加入雞內煮熱,
用小火焗雞15分鐘便成。



                                                

醃料: 叉燒醬1匙羹、海鮮醬1匙羹、豉油、老抽、糖、紹酒和蜜糖
做法: 用醃料醃豬仔骨半天;預熱焗爐200度15分鐘,
焗排骨40分鐘,記得中途反轉焗呀!最後搽蜜糖焗多5分鐘便成。
     
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!