2010年10月24日 星期日

五香淮鹽焗雞翼!

雞翼係大小魔怪嘅至愛,
所以我要用盡我嘅腦汁,
攪攪新意思,
唔使來來去去都係食果幾款雞翼嘛!



      五香淮鹽焗雞翼
材料: 雞翼2磅
醃料: 五香淮鹽2茶匙、幼鹽1茶匙、老抽半湯匙
做法: 將雞翼解凍,用醃料醃半天;預熱焗爐200度15分鐘,
焗雞翼30分鐘就得啦!(記得要將雞翼反轉面焗呀!)


P.S. 呢個雞翼煎和炸都得o架!
我舊年煎嚟食時D雞皮脆卜卜,
好正o架!


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!