2010年10月9日 星期六

芝味餐(1):芝士奶油蝦伊麵!

今日,
我見包pizza芝士仲有幾日就過期,
一於泡製2款芝味餐嚟食啦!
可惜整完呢餐之後,
包pizza芝士仲未用得完呀!
嗱!大小魔怪,
龍蝦我就買唔起,
大蝦,張就吓食住先啦!









材料: 蝦仁25隻、伊麵4個、高鈣低脂奶1盒236mL,
清雞湯一碗、牛油1湯匙、麵粉1湯匙、水1碗和1碗pizza芝士
 醃料: 鹽、胡椒粉和粟粉
做法: 蝦仁去腸後,剪開蝦背用醃料醃15分鐘;蝦仁預先泡油備用;
用易潔鑊炒香牛油和麵粉約2分鐘,
逐少加入叮熱嘅高鈣低脂奶、雞湯和清水慢慢攪勻;
當麵粉溶於奶後加pizza芝士和蝦仁煮滾或杰身,最後加鹽調味;
燒熱一大鍋熱水,將伊麵灼至腍身,放在焗碟上,
將芝士奶油蝦淋上伊麵面便成。

P.S. 今次整呢個芝士汁好鬼香o架!
可惜芝士汁唔多夠,
下次要加多碗雞湯落去先得呀!
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

2 則留言 :

  1. 想問Pizza 芝士一碗即係幾多,芝士係用咩牌子thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 係睇呢篇post,有pizza芝士嘅相呀!http://kitva95.blogspot.hk/2010/02/pizza.html#more

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!