2009年9月6日 星期日

肉骨茶!

 
姐姐的朋友到外地公幹,
 
買咗手信送給她,
 
而她又轉送給我。
 
手信是A1肉骨茶3包和咖哩醬1包。
 


 
 
聽講呢個牌子的肉骨茶好出名,
 
有幸試吓都幾好o架!
 
不過姐姐提醒我個咖哩醬味道超辣o架!
 
今日我就用咗1包肉骨菜香料(內附2小包)、排骨、蒜頭等,
 
煲肉骨茶啦!
 
(睇真個包裝原來排骨要買一字骨,但我買咗排骨頭添!)


 

肉骨茶
 
 
做法:首先將豬骨出水;然後煲滾10碗水之後,
 
把排骨、肉骨茶香料,以中火煲30分鐘。
 
加入蠔油、醬油、鹽、胡椒粉便成。
 
(千萬唔好俾大小魔怪睇到咁大個蒜頭呀!)
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!