2009年9月20日 星期日

煎蓮藕餅!

 
由上星期日計起,
 
我足足病咗1個星期啦!
 
今日先開始感覺到自己精神番少少,
 
起碼可以係屋企睇吓電視,
 
原來古靈精探B已經大結局啦!
 
啱啱我先上網睇完上星期日嘅美女廚房,
 
小儀得到美女廚神啊! 
 
突然好想食番D老餅嘢,
 
於是整咗個蓮藕餅食吓。

 


 
材料:蓮藕、豬肉碎、冬菇5隻、蝦米少許和蛋1隻
 
調味:豉油、老抽、糖、粟粉、麻油等
 
做法:冬菇和蝦米切碎; 蓮藕去皮刨絲後連冬菇蝦米碎,
 
加蛋和調味與豬肉碎攪勻;用易潔鑊落油,
 
將蓮藕豬肉煎至兩面金黃色便成。
 
     
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!