2009年9月25日 星期五

薑蔥炒牛栢業!

 
每次上茶樓飲菜,
 
我通常都會食蝦餃、燒賣、鳳爪和雞扎等。
 
近來我就較鐘意食薑蔥牛栢業和黑椒豬大腸啦!
 
不過每次叫牛栢業和豬大腸時,
 
大小魔怪都會同我爭食,
 
所以今日為自己煮咗呢碟薑蔥炒牛栢業啦!



 
 

材料:牛栢業、薑絲、蔥絲和蔥蒜等
 
汁料:蠔油、生抽、老抽、糖和粟粉等
 
做法:將買回來的牛栢業用薑、蔥和酒出水十數秒,
 
瀝乾水份後備用,最後將汁料煮滾加牛栢業快炒便成。
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!