2009年9月3日 星期四

檸檬香草雞膇!

 
每日當我放工時,(約2點左右)
 
太陽都會照射得特別燦爛和熱辣辣啊!
 
一踏出校門,
 
熱氣由腳底升上,
 
唔病都有鬼啦! 
 
為了令自己加強抵抗力,
 
所以每日我都起碼飲8杯水以上,
 
日日都食1個橙,
 
增加多D維他命C。
 
今日我就煮咗個充滿維他命C的雞膇!



檸檬香草雞膇
 
 

材料:雞膇2磅、檸檬半個、蒜蓉、乾蔥、薑蓉和香草等
 
醃料:鹽、胡椒粉汁料:生抽、老抽、紹酒、水和蜜糖
 
做法:用醃料醃雞膇1小時左右;搾檸檬汁少半杯備用。
 
落油爆香蒜蓉、乾蔥和薑蓉後加雞膇略炒一會,
 
加紹酒、檸檬汁和汁料,煮至雞膇熟和汁乾為止;
 
最後加少許香草上面便成。
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!