2009年9月15日 星期二

咸蛋蒸豬肉!

 
呢個餸又係我另一個童年的回憶。
 
童年時,
 
母親大人常常煮蒸餸,
 
中學時,我有一段時間帶飯返學,
 
而母親大人又要帶飯返工。
 
梅菜蒸豬肉、麵豉蒸排骨、蔥菜蒸牛肉等,
 
這都是我們常常吃的蒸餸。
 
不過我最鐘意食的蒸餸是咸蛋蒸豬肉,
 
咸蛋的咸味完全混入豬肉裡;
 
發育時期,
 
我起碼食3碗飯以上。
 
(現在大小魔怪有我的真傳啊!)
 


咸蛋蒸豬肉


青瓜雲耳炒魚鬆

 
菠蘿芝士腸
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!