2009年9月14日 星期一

食藥後遺症!

 
其實我最怕睇醫生,
 
我唔係怕食藥,
 
而係怕食藥之後有後遺症;
 
每次食完藥之後,
 
我一係會瞓到不醒人事,
 
一係會標冷汗。
 
今次我的食藥後遺症是標冷汗。
 
我最討厭出汗的感覺,
 
今次仲不停出汗,
 
令我的感覺不太好;
 
此外,食西藥令我的手震得十分利害,
 
但唔食藥又唔得喎!
 
真係兩難了。
 
當我照鏡時,
 
連自己都嚇一跳呀!
 
嘩!面青口唇白,
 
個樣又真係幾得人驚o架!
 
今日要早點吃飯,
 
因為打8號風球的關係,
 
老公需要回公司值班(颱風更),
 
所以我準備的晚餐非常簡單,
 
放入飯壺讓他帶回公司慢慢享用。
 



欖菜肉鬆炒豆角

 麵豉蒸排骨
 

火腿炒蛋

 
我的貢丸福字米粉
 
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!