2024年10月25日 星期五

返大亞灣


噚日10月24日(星期四),

我和老公返大亞灣,

未返去之前响蓮塘食碗粉麵,

就搭京橋巴士去十里銀灘梵高的海落車,

再call滴滴返屋苑;

今次返嚟目的係整洗衣機,

電腦板壞了,

換新的就冇事了;

仲有樓上又開始裝備試水,

物管叫我哋返去睇下有冇漏水;

又換埋個新門卡牌,

總之一次過攪掂哂,

唔使煩呀!

由於要等師傅嚟整嘢,

中午就叫美團外賣呀!








响屋企HEA到差不多5點,

老公話要去行沙灘喎,

我都冇佢咁好氣,

又大風又大浪,

等佢自己慢慢行呀!

之後我哋行去大亞灣霞涌楊包真人寶殿

了解和參觀當地嘅歷史文化。









今晚我和老公兩個人去海鮮市場買海鮮,

今次買咗海蝦¥52、扇貝¥14、大閘蟹¥60,

加埋送嘅沙白,

海鮮買咗¥126,

拎去附近海鮮飯店加工¥64,

呢餐食咗¥190。

順便買埋少少手信,

花生油¥25、鱆魚2隻¥44、魷魚頭¥12。













今日瞓醒覺先知掛咗1號風球,

唔怪得噚晚D風聲咁勁啦!

我和老公嘆咗個簡單早餐,

就搵咗套戲嚟睇;

我見咁好陽光,

即刻攞張棉被出嚟曬下先得。











我哋call車去十里銀灘食咗碗魚粉和餃子,

見有新彊包子和餅賣,

全部都係¥5個,

包子係羊肉和牛肉餡,

買咗2個返嚟,

小魔怪話好好食,

做咩唔買多D喎!

返到蓮塘口岸近巴士站附近,

有個新街市,

暫時唔算好多嘢賣,

不過遲下就唔知啦!














   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page











沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!