2024年10月10日 星期四

帶隊返惠州


噚日星期三,

我和老公帶隊返惠州飲飲食食,

一行6人搭永東巴士去惠州,

點知啱啱入到惠州大巴就死咗火,

我哋即刻call咗2架滴滴車,

車我哋去惠州西湖步行街,

我哋未行街前先去食午飯,

正宗客家菜好味道,

老板娘送咗鍋小米粥請我哋食,

呢餐食咗269。










行西湖前,

先去蜜雪冰城買杯菠蘿百香果茶8,

好多肉肉好好飲,

行咗一陣就去西湖步行街買梅菜做手信喇!















幫朋友係網上訂咗兩間酒店房,

酒店係我屋苑附近,

大家都話酒店新淨,

張床瞓得好舒服呀!

酒店房每間222。









放低行李,

女士們就去做按摩啦!

我就睇毒舌大狀。







晚餐去食全牛火鍋,

叫咗個6人餐,

又加多碟五牛拼盆,

呢餐食咗717。

梅酒係朋友係香港帶過嚟,

超好飲呀!

南瓜烙和烚花生係老板娘請我哋食。

















今日早餐,

有豬雜河、腸粉和炒米粉,

仲有3枝仙津,

加埋35。

食完行附近街市,

老公話要買花生油,

於是買咗1枝28,

朋友見到都想試下,

我哋成日返嚟都可以買到,

所以讓咗枝花生油俾朋友試下。

午餐就帶朋友仔去食東北菜。



























我約咗架7人車嚟接我哋返蓬塘口岸,

見仲有時間,

我哋行超市後就搵地方坐下飲喜茶,

超多肉芒芒甘露好好飲;

買埋麵包就上車返香港啦!













 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 









5 則留言 :

  1. 有你帶路,一定食到好嘢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係想帶大家食惠州特色嘢呀!

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我之前見你弄銀雪魚,今晚我媽媽都弄。我在HkTVMALL買,68元有兩大塊!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!