2019年2月15日 星期五

台式滷肉飯


我好鐘意上youtube睇人煮餸架!

最鐘意睇詹姆士

佢教人煮嘅餸,

講解易明又易做,

今日學整呢個台式滷肉飯

過程大致差不多,

但調味份量就跟咗自己個人口味喇!

加埋炸豆腐和雞蛋一齊滷,

肯定入哂味呀!



















材料: 五花腩肉1條($35)、雞蛋4隻、炸豆腐4件、紅蔥頭2粒、獨子蒜1個、

紹酒1湯匙、糖3茶匙、冰糖1粒、生粉水(需要時落)

調味: 蠔油2湯匙、豉油2.5湯匙、老抽1湯匙、五香粉1.5茶匙、胡椒粉2茶匙

做法: 將五花腩肉切條備用;紅蔥頭切碎;蒜頭剁蓉;雞蛋烚好去殼備用;


燒熱鑊不需落油,落五花腩肉條炒至微微焦黃,加紅蔥頭碎炒至出香味,

落埋蒜蓉炒勻後,先加糖3茶匙炒至豬肉轉金黃色,

落蠔油和豉油快炒數十下後贊紹酒,加五香粉、胡椒粉、4碗水和冰糖粒,

滾後轉小火先煮45分鐘,然後落炸豆腐和雞蛋滷多45分鐘(全程用小火);

熄火後唔好開蓋,繼續放入鍋內,飯前再煮翻滾就食得啦!

~屋企冇壓力鍋,所以我用普通鍋煮架!

~今次買咗冰鮮五花腩肉,因為佢雪硬咗易D切呀!

~落胡椒粉份量好隨意,我鐘意有胡椒香,所以落咗好多胡椒粉呀!

~落水方面,由於要炆煮1.5小時,所以落水時最好蓋過肉面多少少,

煮到最後覺得多汁嘅話,可以加少少生粉水埋芡汁呀!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!