2019年2月3日 星期日

2019朱家團年飯


今年呢餐團年飯好齊人,

母親大人、姐姐一家和姐姐一家加埋我哋一共11人,

齊齊聚埋我屋企團年呀!

9餸1湯,

白飯任裝,

開飯啦!

 鮑魚冬菇蠔豉髮菜炆鴨腳
 手撕芝麻咸香雞
 蜜汁煎金蠔
滷水鵝(外賣)
 滷水豬腸、紅腸、鵝掌翼
 南乳炆齋(素)
 翠肉瓜三色椒腰果炒素海鮮(素)
 蒜蓉炒豆苗(素)
焗素粟米餅(素)
 十全十美湯:

粉葛紅蘿蔔粟米栗子馬蹄赤小豆扁豆花豆陳皮蜜棗湯(素湯)


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!