2013年6月5日 星期三

沙薑雞腳!

 
平時出街飲茶食飯,

我都幾好鐘意叫碟沙薑雞腳咬下架!

出街食一碟得幾隻仲要收幾十蚊,

依家我買2磅雞腳都係$16,

真係要食番夠本呀!


 
 

材料: 雞腳2磅、薑3-4片、蔥花

浸雞腳料: 雞粉3湯匙、沙薑粉1湯匙、胡椒粉1茶匙

鹽1.5茶匙、紹酒1湯匙

調味: 沙薑粉2湯匙、胡椒粉少許、麻油2茶匙和熟油少許

做法: 雞腳解凍後出水去甲,沖沖水後備用;

燒熱一大鍋水,加入浸雞腳料、薑片和雞腳,

先用大火滾起,轉細火慢慢煮1小時,

撈起雞腳後加入調味撈勻,灑上蔥花便成,

記得襯熱食啦!




 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!