2013年6月10日 星期一

芝士洋蔥咸牛肉焗薯蓉!


係元朗住嘅朋友,

都知朗屏天橋底有間賣菜舖頭D菜好平;

呢排我就有機會晨早7點去逛下啦!

唔去猶自可,

一去就買唔停手,

款款蔬菜都平靚正;

今日我就買咗2磅薯仔和2斤菜芯,

大家估下幾錢???

 
 


材料: 薯仔3大個、牛油25g、鮮奶150ml、鹽適量、洋蔥半個、

咸牛肉半罐(大)、parsley適量、mozzarella芝士碎適量

做法: 薯仔烚熟去皮後,加鹽、牛油和鮮奶搓成薯蓉;

洋蔥切粒炒香後落咸牛肉炒成肉醬,

把肉醬與薯蓉攪勻後,灑上芝士和parsley碎,

放入已預熱200度焗爐內,用上火焗至芝士溶便成。



 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!