2013年6月24日 星期一

煎釀三色椒!

 
我唔係成日染髮,

大約一年2次左右啦!

記得上次染髮係過年前;

今日我再去髮廊染髮,

點知染完後隻色係蓋唔到我D白髮,

唯有要再染多次(前額)。
 
 
 
 

材料: 三色椒、魚肉半斤、蒜蓉、豆豉

獻汁: 蠔油1湯匙、生抽1湯匙、糖和粟粉各1茶匙、

水大半碗左右

做法: 三色椒洗淨後去芯,切塊狀;

撲少少生粉係三色椒面,釀入魚肉;
燒熱油鑊,煎三色椒有魚肉的一面至金黃色,

再煎另一面後盛起;燒熱油鑊,爆香蒜蓉豆豉粒,

加入獻汁煮滾,加入煎好嘅三色椒至汁杰便成。


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!