2012年5月2日 星期三

我要維他命C呀!

踏入5月份,

我哋一家都病哂,

個個鼻水長流,

傷風呀!

大小魔怪呢排胃口都唔係咁好,

所以今日我煲咗個蕃茄薯仔甘筍支竹排骨湯,

用嚟做湯飯都唔錯呀!

飲多D湯增加維他命C,

咁就可以抗病菌啦!








材料: 蕃茄3個、薯仔2個、甘荀1個、支竹4條、

排骨$25、鹽和水

做法: 排骨出水備用;蕃茄、薯仔和甘荀切件;

支竹浸軟;燒熱一鍋水,加入蕃茄、薯仔、甘筍和排骨煲1小時,

再加入支竹煲多1小時後,最後加鹽調味便成。





 
  


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!