2012年5月29日 星期二

麵包製作精選初班(第六堂)


噚日呢堂學整香蔥火腿包、菠蘿包、椰絲奶油包!

真係唔學都唔知菠蘿包皮係用豬油搓,

亞Sir話唔用豬油冇咁香o架,

我哋果果同學仔都O哂咀;

拔,

當個菠蘿包一出爐,

唔理三七廿一我哋個個即刻試食1/4個,

好味到同街買一樣呀!

至於我嘅至愛椰絲奶油包,

食完1個之後,

真係有少少罪惡感囉!




菠蘿包

香蔥火腿包

椰絲奶油包

我email 中咗毒,

如果見到我send 過任何訊息俾大家,

請即delete !

Yahoo blog和facebook回應回覆唔怕,

係我個人名義獨
立send嘅訊息呀!
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!