2012年5月16日 星期三

夏日好去處~荃灣麗都灣(11咪半)

 

前幾日同同事去探路,

因為遲下6月中要帶幼稚園小朋友去沙灘玩沙,

目的地是荃灣麗都灣!

(深井青山公路 11 咪半)

我記得細細過時姨姨都帶過我哋嚟游水,

不過記憶唔深囉!

之後因為水質逐漸變差,

所以都好少再嚟玩啦!

聽講仲曾經關閉過o架!

經過香港環境保護處咁多年嘅努力,

依家水質改善咗好多,

仲適合游水添,

所以係舊年呢度又重申開放啦!

依家變成點,

睇相啦!


想知點去,

睇呢度啦~交通工具!

呢度夜景都好靚o架,

有幾靚,

上網搵咗幾張相俾大家睇呀!
 







 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!