2009年10月20日 星期二

家常便飯!

 
今日放工約咗老公嚟學校接我,
因為我有太多嘢要攞返屋企,
順便又送同事兒子回婆婆家。
繼上次有突發事要他立即請假陪我,
今次又一次肯請假幫我搬嘢,
有時都覺得老公幾好o架!
老公,錫哂你啦!

返到屋企又要開始準備晚飯啦!
洗洗洗、切切切都唔係我做,(工人姐姐呀!)
炒炒炒、炆炆炆就係我啦!
     

薑蔥蒜炒青口
     

豉油雞翼
     

欖菜肉碎炒四季豆
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!