2009年10月25日 星期日

歡度週日!

 
嘻嘻!點解咁夜先出網誌,
因為我又出咗沙田,
與母親大人打麻雀,
原來母親大人的眼睛仍未痊癒,
眼睛用神過久會洗眼水;
不過她仍然抵受不著麻雀的魔力,
都會與我們打幾十圈麻雀。

打完麻雀後,
我們沒有出外吃晚飯,
姐夫親自做了一些家常餸菜給我們吃,
而我又帶備醃好的孜然牛肉和泰式鳳爪,
樣樣我都覺得好好味道呀!
     

     
     
     


 
  
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!