2009年10月19日 星期一

又開始忙忙忙啦!

 
星期六是家長日,
我們需要將小朋友在學校裡的活動拍攝短片,
好讓家長能了解小朋友上學的情況,
所以未來一兩日,
我都要留校幫忙剪片,
對住部電腦睇片好辛苦,
年年都睇到我眼曚曚o架!

今日去到街市,
見到有蜆買,
之前幾次都係買花甲,
呢次就買蜆嚟炒啦!
為咗唔想有沙,
於是用鹽水浸浸D蜆,
等佢哋吐沙先。
     

蒜頭豆豉炒蜆(加辣)
     

蠔油肉碎豆腐
     

鹽水菜芯
     

涼拌青瓜
 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!