2009年10月14日 星期三

窩心的椰汁咖哩雞!

 
今日我教完圖畫手工班後,
匆匆的帶埋同事兒子搭屋村巴士落元朗,
交給正在巴士站旁等待的公公。
順利將同事的兒子交到公公手上,
心裡滿心歡喜!
此時,公公遞上一袋物品交給我,
我才記起原來同事母親為了答謝常常幫她帶孫子回家,
親手做了一袋家鄉椰汁咖哩雞讓我品嚐啊!
(同事母親是泰國華僑呀!)
嘩!太美味啦!
好香椰汁味,又有少少辣,
我不禁又食多咗飯啦!
在此真的要多謝丘媽媽!

    

椰汁咖哩雞
     

醉雞翼
     

煎紅衫魚 
     

炒菜芯
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!