2024年2月8日 星期四

大圍圍方~念月樓


噚日整咗蘿蔔糕,

今日中午我就出大圍,

攞咗個蘿蔔糕俾母親大人;

之前佢中咗covid,

成個星期都冇咩胃口,

好彩呢幾日開始食番嘢,

不過依家仲有幾聲咳呀!

擺底咗蘿蔔糕後,

母親大人話請我飲茶,

大圍圍方~念月樓,

母親大人一向對食好有要求,

啱佢口味嘅價錢稍貴都唔係問題,

食得開心就好。











 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



2 則留言 :

  1. 坐得舒服,食得開心。新年快樂呀,祝你們身體健康,萬事胜意!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!