2024年2月3日 星期六

彩椒豆角炒肉片


前兩日見到有呢款大豆角,

菜檔亞姐話好爽脆,

於是買咗$10嚟試下,

今次煮彩椒豆角炒肉片,

只得一個餸,

夠哂我和老公食啦!




材料: 大豆角$10、梅頭豬肉$15、彩椒適量

醃料: 豉油半湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉少許、麻油少許

調味: 豉油半湯匙、蠔油適量、糖半茶匙、水適量

做法: 梅頭豬肉切片,落醃料醃15分鐘;大豆角去頭尾和根;彩椒切角;

大豆角放入熱水內灼20秒後撈起備用;

燒熱油鑊落豬肉片煎至兩面熟後,加入大豆角、彩椒和調味,

煮至汁濃便成。


     



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!









2 則留言 :

  1. 雀后, 恕我"諸事八掛"問下, 你有無幫襯過錢大媽買豬肉呢? 因為見你標示$10 元豬肉, 所以問你有無買過, 有D 人話下午 6 時開始會超級勁平....我未試過, 問下, 哈哈哈, Sorry !!

    回覆刪除
  2. 我冇買過錢大媽,我去我屋苑附近間佳寶買豬肉,買慣買熟,肉檔哥哥會砌D靚豬肉俾我呀!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!