2024年2月27日 星期二

木耳雞蛋豬肉餃


唔知係咪最近covid病毒弱咗好多呢???

老公前兩日有少少病症外(流鼻水和骨痛),

今日佢話已經冇咩事,

佢連續兩日朝早食咗4粒蓮花清瘟,

行得食得走得又痾得,

雖然自我檢測仍然係兩條線,

不過佢有信心過多兩日就會好番哂架啦!

今日我又買咗豬肉碎嚟食餃子,

用咗上次剩番嘅餃子皮,

包咗52隻木耳雞蛋豬肉餃,

午餐煎咗10隻餃子嚟食,

又幾好味道喎!








材料: 豬肉碎1斤、木耳2朵、雞蛋4隻

醃料: 豉油1湯匙、蠔油1湯匙、鹽1茶匙、糖1茶匙、麻油少許、胡椒粉少許

做法: 將雞蛋3隻發勻炒熟後切碎粒;木耳浸透後去硬蒂後切碎;

將豬肉碎放入大碗內,加入醃料和雞蛋1隻攪勻,放雪櫃雪1小時;

取出豬肉碎加入木耳碎和雞蛋碎攪勻就可以用嚟包餃子啦!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!