2024年2月14日 星期三

返惠州過年


2月12日星期一年初三,

我、老公和小魔怪齊齊返惠州過年,

我哋諗住住幾日,

大魔怪因為冇請假,

所以冇同我哋一齊返去呀!

我哋食埋午飯先返惠州,

返到屋企已經3點幾,

打掃完衛生後,

舒舒服服坐低睇新春節目和唱K,

小魔怪最開心就係可以唔使用VPN上網打機,

大呼~正呀!


姑奶、堂弟和堂弟婦過嚟嚟拜年,

我哋6個人出咗去食晚飯,

成條街得呢間麻辣英雄有開,

小魔怪第一時間入咗去,

因為佢無辣不歡呀!

食材非常新鮮,

掂呀!


























2月13日星期二年初四,

噚晚買定杯麵做早餐,

但最後都冇食到,

因為瞓醒都已經好晏,

夠鐘就去商場搵食啦!

姑奶話初三時得3間食店有開,

今日商場食店全開,

商場人流都幾多呀!

小魔怪揀咗食東北菜,

有驚喜,

食品好高水準,

應該有下次呀!

















小魔怪請飲喜茶和買麵包做下午茶,

好味道!

之後返舊屋過年,

堂弟和堂弟婦過咗嚟煮飯,

客家家鄉菜特別啱我哋口味,

我哋食唔停口呀!
























2月14日星期三年初五,

今朝起身後食番噚日買嘅麵包,

老公睇電影,

我就睇繁花,

睇咗第一集,

劇情好吸引喎!

等我上網搵嚟睇先得。

午餐就落樓下食豬肚雞,

食完就返香港喇!













 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!