2024年2月21日 星期三

麻辣手撕雞


噚日大小魔怪叫咗半隻外賣手撕雞,

份量少到我哋3個人夾咗幾次已經冇哂,

食得超唔夠喉囉!

所以我今日即刻買咗1隻冰鮮雞嚟整麻辣手撕雞,

隻雞拆完肉舖滿成個碟,

淋上麻辣油和炸花生粒,

越食越惹味呀!




(昨日外賣手撕雞)


材料: 雞1隻、蔥絲、蒜蓉、鹽1.5湯匙、熟芝麻

調味: 麻辣油3茶匙、豉油1湯匙、糖半茶匙、醋1湯匙、麻油適量

做法: 將雞清洗乾淨後,落鹽醃勻雞身內外,放入雪櫃雪半日;

從雪櫃取出雞待室溫45分鐘,放入熱水鑊內蒸25分鐘後,

熄火唔開蓋焗多5分鐘,取出雞待涼拆絲;

將滾油淋在蒜蓉面,加入調味攪勻成麻辣油;

舖上蔥絲、淋上麻辣調味和熟芝麻,最後灑上花生便成。


   

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!