2023年8月11日 星期五

中山三日兩夜hea遊

8月9日星期三,

我和老公約咗妹妹一家和姐姐,

齊齊上中山,

參觀妹妹和姐姐在中山的家,

由於妹夫要返工,

祁祁又要上堂,

所以約咗黃昏5點係港珠澳香港口岸等,

坐金巴去珠海,

再網約6人車上中山。








嚟到珠海就開始落雨,

仲俾我哋睇到彩虹添呀!

第一時間去石岐興中廣場搵食~九毛九。

















食飽飽就去興中廣場附近行下,

欣賞岐江夜景,

之後就搭滴滴去妹妹家喇!

返到妹妹家都成9點幾,

祁祁仲好有精神唱K添呀!

















8月10日星期四,

今日天色麻麻哋,

一早上咗姐姐家參觀後(同一棟樓上樓下)

我哋早上去咗飲早茶,

跟住去超市掃貨後就落大雨喇!

行雷又閃電,

妹妹妹夫有事辦,

所以午餐我哋叫咗美團外賣,

2盒燒味飯4個人食呀!


























妹妹佢哋辦完事,

仲有時間陪祁祁睇咗套卡通片;

等埋姐夫過嚟中山,

我哋齊齊去食我至愛嘅乳鴿。


















食飯後行咗一陣商場,

姐姐又買咗一大堆家庭用品,

晚上仲請我哋食宵夜,

好味道呀!









8月12日星期五,

我哋食咗腸粉、車仔麵、豆漿和油炸鬼做早餐後,

妹妹妹夫佢哋要去申請中國車牌,

所以我哋4個人就去咗孫文西路行步行街,

老公入到去香山商業文化博物館,

行到唔想走,

佢話行得咁短時間喎!

得,

下次再嚟過。
































午餐前與妹妹佢哋匯合,

約埋一齊食新彊菜,

呢餐食咗395人民幣,

好抵食呀!

食飽我和老公兩個先返香港,

妹妹和姐姐佢哋就住多一晚呀!

























 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!