2023年8月5日 星期六

又嚟返惠州

8月3日星期四,

我、老公和姑奶3個人返咗惠州,

因為新屋已經裝修得八八九九,

仲有少少手尾就可以買傢俬喇!

水和電一早已經開通,

依家要盡快攪煤氣、電視網絡,

至於全屋傢俬和其他濕濕碎碎野,

真係買極都買唔完,

好彩唔急,

唯有慢慢添置啦!




羅湖搭大巴去惠州每位65人仔,

再用微信嘅電召出行call車返新屋,

大約34~35人仔左右;

去到屋企樓下搵食,

雖然呢間係湘菜館,

但點餸時可以話明唔加辣,

服務態度一流,

送碟花生俾我哋外,

加佢哋微信和抖音,

就送咗3支汽水俾我哋添呀!

今餐食得好滿意。

















返到新屋睇落好大,

但擺咗傢俬就冇哂位架喇!

我同老公去登記煤氣先,

安排裝熱水爐和煤氣管道;

姑奶真係好心急,

唔理咁多,

拿拿聲話要搬D野過嚟,

攪到夜晚成9點半先走,

老公就係鐘意呢間屋遠望出去嘅景色,

好開揚好舒服!











落到樓下呢間餐廳仲未關門,

即刻入去問下有咩食,

簡簡單單炒牛河和炒飯,

加碟菜芯,

咁又一餐喇!

返到舊屋,

弟婦買咗3杯檸檬茶俾我哋解渴,

好爽呀!











8月4日星期五,

呢日就忙囉!

食完早餐就要去揀窗簾;

仲要去網絡公司申請網絡電視開通,

之後落義烏買曬衣架、掛勾、風扇及打掃用具等,

想買咩屋企嘢,

呢度都有得買呀!

食咗個簡單嘅酸菜魚套餐,

又平又好食呀!

















响義烏買咗少少手信,

食飽飽我和老公返新屋等人嚟裝嘢喇!

煤氣公司放個熱水爐但又唔安裝,

由另一個師傅去裝;

等咗一日,

裝牀師傅7點先嚟,

裝到10點先走,

我和老公兩個人呆等好辛苦,

又未有電視,

真係悶到發毛囉!








師傅未嚟裝牀,

我和老公先去搵食喇!

見到呢間專賣零食舖頭,

又平又多款揀,

啱哂我呀!


















晚餐又係食簡單飯,

豬手飯有炸魚送,

老公至愛呀!

牀裝好了,

又幾靚喎!

仲有好多櫃桶,

可以裝好多嘢呀!















8月5 日星期六,

嘆咗個惠州早餐後,

又去新屋等師傅嚟裝網線,

終於有得睇電視喇!

等到中午,

有師傅嚟網熱水爐,

要鑽牆,

攪到3點幾先做完,

我和老公都頂唔順,

等師傅做完嘢就即刻返香港,

其他嘢下次先攪囉!

午餐食另一間快餐,

又係一間唔錯嘅小店,

正呀!
















  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!