2023年8月21日 星期一

又返惠州

 

噚日星期日,

我哋又返惠州喇!

姑奶之前幫手買咗部份傢俬,

但我哋主人房嘅床仲未買,

所以噚日就返咗惠州買傢俬。












放底哂行李後,

就落街搵食醫肚先,

平時食開果間湘菜大排長龍,

唯有搵附近食豬肚雞,

可惜味道差咗好多,

唔好食呀!

我哋買呢張床嘅條件係一定要快,

要有現貨,

可以即刻運到屋企,

皮床+床褥+床頭櫃3200人民幣。

之後我哋就搭8蚊幾車去附近商場和市場行下,

係呢個大熱天時,

真係熱都冇朋友,

熱到出哂汁,

都幾辛苦架!









商場和市場附近有個夜市,

起碼有成40~50個小食檔口,

嘩,

睇到我流哂口水呀!

可惜老公唔食得辣,

唔係我就發達喇!

太多嘢食,

攪到我有選擇困難症添呀!

呢度食咗160蚊人民幣左右,

超抵食呀!


























今朝九點左右起身去飲早茶,

D點心精緻又好味道,

5個人食咗293蚊人民幣。













之前係舊屋搬過去嘅電動麻雀枱,

原來已經有成十年歷史喇!

噚晚D麻雀升唔到上枱,

打咗一陣就放棄了;

所以今日最主要去買嘅就係自動麻雀枱喇!

呢張枱經我講價後,

2200人民幣送放多兩個茶几俾我哋,

加埋一塊鋼化玻璃枱面俾我,

咁我哋連餐枱都唔使買呀!

買咗新嘅發財工具,

緊係要即刻開張啦!





打到2點半左右,

我哋執齊嘢就去搵食後,

就準備返香港喇!

遲下我哋又會再返嚟,

買埋其他廚房用品呀!













大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!