2023年8月28日 星期一

又又又係惠州


8月26日星期六,

中午2點左右,

我和老公兩個人趕返惠州,

攪埋新屋裝修D手尾,

當日經羅湖口岸過關超多人呀!

返到惠州匯合姑奶佢哋,

4個人去搵食啦!














我哋去咗地道惠州大排檔食嘢,

海鮮蝦蟹粥、椒鹽豬脆骨、蒜蓉蒸勝瓜、咸排骨芥菜煲,

加2支啤酒,

優惠收咗我哋180蚊人民幣,

超抵食呀!

買埋一大堆零食,

開枱&睇波,

好爽呀!






8月27日星期日,

出街食早餐後,

我哋去咗惠州紅花湖行下;

紅花湖係環湖騎行嘅好地方,

全程18公里呀!





















我哋逗留咗1小時左右,

買嘢都買咗大半個鐘,

嘻嘻,

遊湖都不忘shopping呀!






之後我哋去咗義烏買嘢,

我哋最主要嚟買茶葉,

鐵觀音和大紅袍。

午餐就去咗食快餐。




















休息咗一陣,

堂弟帶咗幾個孫去游東江水,

我哋又去襯熱鬧囉!

有人游水,

有人釣魚,

都幾好玩喎!





晚餐試新嘢,

姑奶話前次食好好味道,

今次就差咗好多,

水準有代改善呀!












8月28日星期一,

我哋飲完茶就返屋企,

因為要等師傅嚟整煤氣,

點知今日原來係整唔到嘅,

只嚟睇位和度位,

最快起碼要明天下午先嚟裝管道,

唉,

又要麻煩堂弟婦幫手開門啦!

我哋10左右就返香港喇!














返到天水圍屋企,

見到小魔怪幫我換咗個電腦mon,

之前果個mon用咗起碼有8年以上,

開始有重影,

我仲以為我有眼花添呀!

  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 





沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!