2023年8月6日 星期日

新手機


用緊部華為手機,

影相功能開始short short哋,

影相對唔到焦呀!

今次換咗HONOR magic4(金色),

店員話我用開華為,

呢個電話一定啱哂我用呀!

承惠$5999,

兼做埋會員,

送咗一大堆禮品俾我,

有按摩捧、手提風扇、藍牙耳機、無線充電器和保暖杯,

今次大豐收了。


  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





2 則留言 :

  1. 回覆
    1. 新手機玩咗我成日,要逐個app入番D舊password,諗到我頭都大哂呀!@@"

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!