2023年2月6日 星期一

薑蔥雞髀


唔講你哋唔知,

我其實唔係咁鐘意食蔥,

但薑蔥蓉嘅蔥我就好鐘食喎,

係咪好奇怪呢!

今次整呢碟薑蔥雞髀

一定要多薑蔥蓉先好食,

放咗2/3份薑蔥蓉係雞髀面,

其餘嘅薑蔥蓉我用咗嚟送飯,

好鬼正架!



材料: 雞髀1隻

醃料: 鹽1茶匙、胡椒粉適量、紹酒少許

薑蔥蓉: 薑蓉、蔥粒、鹽1茶匙、滾油適量

做法: 雞髀解凍後,係厚身部份界幾刀,落醃料醃8小時;

從雪櫃取出雞髀放空溫45分鐘後,放入熱水鑊內蒸20分鐘,

取出待涼起骨切件,最後將薑蔥蓉舖在雞髀面便成。


6 則留言 :

  1. 我都係最愛薑蔥蓉,十分好味😋

    回覆刪除
  2. 薑蔥蓉嘅蔥, 最正用嚟送飯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我好鐘意用薑蔥蓉撈飯食架!

      刪除
  3. 薑蔥蓉用黎送飯確實一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有薑蔥蓉送飯,真係食多幾碗飯架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!