2020年2月9日 星期日

2020新春行大運~錦田


今年新春新大運,

我哋一行十一人,

由元朗行去錦田,

全程約兩個鐘頭左右啦!

沿途風景都幾靚架!

未出發前緊係醫肚先啦!








經元朗西鐵站旁慢慢行過去。



D人真係冇公德心,

竟然將用過口罩拋上樹上呀!


直行就去南生圍,

我哋右轉向錦田方向。






過對面馬路就要過隧道。

 經樓梯行上去,

向左行就見到條樓梯喇!





行到盡頭就係錦田繞道,

過對而馬路就會見到吉慶圍。













穿過吉慶圍向左行,

就去到錦田紅磚屋架喇!

食下嘢睇下嘢,

正呀!













沿路行去錦上路西鐵站方向,

有個盈匯坊,

係由一些組合屋組成的。






之後行錦上路西鐵站旁的跳蚤市場,

場面冷冷清清,

冇哂D旅行團,

生意淡薄啊!
  








大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!