2020年2月25日 星期二

黃薑雞


昨晚整呢碟黃薑雞,

我用咗黃薑粉嚟醃雞,

如果大家可以買新鮮黃薑嚟整都得架!

黃薑,

有抗炎症、抗氧化、預防心臟血管疾病;

降底膽固醇、預防糖尿所引起疾病等等,

想知更多詳情,










材料: 雞1隻、洋蔥半個、乾蔥1個(切碎)、蒜蓉、薑1大片(拍碎)、紹酒1湯匙

醃料: 黃薑粉2茶匙、豉油1.5湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、

生粉1茶匙、麻油少許

做法: 雞件洗淨後瀝乾水份,加入醃料醃半日;洋蔥去皮切絲;

燒熱油鑊落雞件煎至兩面有焦香後,

加入蒜蓉、薑碎、乾蔥蓉和洋蔥快手炒勻,

贊紹酒炒多十數下後,加1碗左右炆煮至雞熟,

按個人口味加鹽和糖調味便成。

~大家加以用新鮮黃薑代替薑碎;

~記得從雪櫃取出雞件後,要待室溫起碼45分鐘先好煮呀!

~仲有係黃薑粉色素好勁,我用個大塑膠碗醃雞,個碗都俾佢哋染哂色呀!

~咪睇碟雞咁黃色,其實黃薑粉係一D都唔辣架!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 溫馨提示,唔好1次食咁多黃薑粉,我的印度同事話嘅。我一星期用一次,少少的,沖咖啡飲。不過飲完要擦牙。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!