2020年2月7日 星期五

昨日的午餐


前日買咗隻雞,

醃咸了後放入雪櫃(落兩湯匙鹽和醃兩日);

將雞蒸熟佢後切咗隻雞髀和雞翼,

蒸一小碗咸魚豬肉碎,

灼埋碟菜芯,

咁就做咗我倆昨日的午餐了。








上次母親大人話我整呢個薑蔥蓉好啱味道,

其實好簡單,

薑剁蓉和切蔥粒放入碗,

落少少鹽和淋上蒸魚豉油,

最後贊少許熟油係面攪勻便成,

大家都可以識下架!

~提提家,從雪櫃攞雞出嚟唔好即刻蒸,要將雞放室溫1小時先好蒸,

咁雞先會熟架!

~我放入蒸焗爐用105度蒸40分鐘,而用明火嘅話,

就要放入熱水鑊內蒸35分鐘,唔好開蓋繼續焗5分鐘便成。

~蒸雞時間長短,要視乎雞嘅大小呀!

 

  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!