2020年2月26日 星期三

肥牛一品鍋


小魔怪好想打邊爐,

但係呢個風頭火勢,

肺炎疫情嚴峻嘅時候,

都係少食為佳;

不過咁,

噚晚我就諗咗一個折衷辦法,

就係整呢個肥牛一品鍋喇!





我呢個肥牛一品鍋有咩材料呢???

肥牛、魚皮餃、韭菜餃子、魚蛋、豆腐卜、娃娃菜和烏冬。

以上材料全部都係雪櫃裡面摷出嚟,

大家想加其他材料都得架!

#記得用公筷呀!

 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



6 則留言 :

  1. 我估自己一家打邊爐唔怕卦?

    回覆刪除
  2. 自己家人圍爐打好安全,係同出面D人會驚少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小魔怪冇得成日home-office,所以佢出去返工係高危人士嚟架!
      仲要佢係銅鑼灣灣仔附近返工,多人多病菌呀!@@"

      刪除
  3. 回覆
    1. 今次唔夠多料,等我下次轉個大煲落多D料先得。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!