2017年11月19日 星期日

返鄉下


噚日星期六,

大伯、大伯娘、老公和我齊齊返惠州,

原因係我哋第3次做伯公和伯婆了,

返去睇下BB,

順便食薑醋和雞酒呀!




呢兩日我哋都冇街食飯,

都係堂弟婦自己煮,

晚餐有雞、羊肉、菜,湯,

真係好好食架!







 今日午餐就繼續有雞酒、雞、羊、排骨、菜和湯。


 



 






今次手信有2隻新鮮雞,

炒麵皇、冬菇、蕃薯乾、獨子蒜、瓜子、紫菜、

沙糖桔、青瓜和燉盅。








    
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

11 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!