2016年11月30日 星期三

西洋菜甘筍咸鴨腎豬腱湯


凍凍哋嘅天氣,

有碗熱湯飲下都唔錯架!

今次煲咗我至愛嘅西洋菜甘筍咸鴨腎豬展湯,

飲湯兼食埋湯渣!

當減肥餐都得架!

裝修前執屋,

俾我摷到個N年前係萬寧用印花換嘅孖人牌湯煲,

全新未用過,

老公發現問點解會多個新煲???

答案係:換完擺咗埋一邊,

擺下擺下都唔記得囉!










材料: 西洋菜1.5斤、甘筍2條、咸鴨腎4個、豬展$30、蜜棗3粒、

南北杏1湯匙、陳皮1/3個

做法: 西洋菜用鹽水浸15分鐘,洗2次;豬展出水備用;

咸鴨腎、蜜棗和南北杏清洗備用;果皮浸軟去囊;

將12碗凍水和陳皮煲滾,把所有材料放入煲內,

用大火煲滾後轉細火,煲至1.5小時後,撈起咸鴨腎切片,

再放入煲內煲多30分鐘,加鹽調味便成。

溫馨提示: 

1. 凍水連陳皮一齊煲滾,唔會有苦味;

2. 水滾後加西洋菜亦同樣唔會有苦味;

3. 用豬腱肉或瘦肉煲西洋菜湯,避免食菜時咬到碎骨。


   
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 買就貴,我問朋友攞印花,唔使買嘢加錢換,化算少少呀!

      刪除
  2. 咁大個煲都可以收埋到,利害

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!