2016年11月25日 星期五

西芹炒肉片


同豬肉佬熟D係唔同,

每次買豬肉,

話俾佢聽用嚟做咩,

如蒸、炒、炆、煲湯或焗叉燒等等,

佢都會揀舊靚肉俾我;

就好似今次我要買用嚟炒嘅豬肉,

佢就攞咗舊爽肉俾我,

食落有D似豬頸肉,

爽口的,

好味呀!



材料: 豬爽肉$20、西芹半棵、甘筍1條、蒜蓉

醃料: 豉油2茶匙、鹽少許、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油大半湯匙、生粉1茶匙、水3湯匙

做法: 豬爽肉洗淨切片,落醃料醃1小時;西芹和甘筍去皮切條;

燒熱水落西芹和甘筍條出水1分鐘後撈起備用;

燒熱油鑊落豬爽肉爆香後,加入蒜蓉快炒至肉片兩面轉色,

落埋西芹和甘筍條炒勻後,加入調味煮至汁濃便成。

 
  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  




4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!