2016年11月28日 星期一

烚下烚下~支竹馬蹄羊腩煲


天氣凍凍哋,

又係時候食羊腩煲啦!

雖然得2個人食,

但絕對冇馬虎,

樣樣配料都買齊,

開飯啦!
















材料: 羊腩2磅半、馬蹄12粒、竹蔗1扎、乾支竹2條、薑(大量)、

紹酒1湯匙、冰糖1粒(乒乓球咁大)


調味: 大南乳一磚、腐乳4件、柱候醬1湯匙

做法: 羊腩用薑和1湯匙紹酒出水,洗淨後備用;

馬蹄去皮;乾支竹浸軟切段備用;竹蔗破開;

落油爆薑和調味,落羊腩炒勻後贊1湯匙紹酒炒數十下,

落馬蹄和竹蔗炒勻後加水(約5碗水)蓋過羊腩面炆1個15分鐘,

落支竹炆多15分鐘後熄火;食前攞走竹蔗,

將羊腩轉入電鍋煮至翻滾,拌生菜和響鈴一齊烚下烚下,好美味啊!


    


  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


雀后(添飯)Facebook Fan Page

12 則留言 :

  1. 我今日都買左羊肉做晚餐,本來都想整羊腩煲,不過最近唔食得支竹同馬蹄,所以轉左整咖哩羊肉,都一樣好味

    回覆刪除
  2. 我早幾日都諗起你的羊腩煲,好啱key 呢。返到香港我會再encore 喇。

    回覆刪除
  3. 好正呀~~哩個係繼糯米飯後第二個冬天至愛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 糯米飯加羊腩煲,啱哂冬天食呀!

      刪除
  4. 這個時候食就最啱,好味!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 依家天氣暖咗少少,等再凍D再整嚟食先得!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!